Tuesday, September 14, 2010

45min from this title i type..huhu

lagi 45 min dah nak masuk 15 sept.. hehe hari jadi saya..

tp dah besar2 hari jadi pun xda rasa apa.. entah org igt kaa tidak

tp yg xpenah lupa hari jadi saya adalah mak saya.. MY Mommy..

thn ni beday sy jatuh ms ari raya.. ni raya ke6 hehe.. thn ni kami x buat open house cm tahun2 sudah.. sbb parents cakap.. ujung thn skali open house ms majlis kawen sy hehe..

so kebetulan ari jadi sy esok.. so ajak la sedara terdekat n jiran je dtg umah esok.. saja dtg makan2 sikit2 je hehe...
mungkin esok x n malas nak update blog

so awal2 nak wat wish la

" saya cuma berharap hari-hari mendatang dapat saya tempuh dengan hati yang tenang dan sentiasa diberi perlindungan dan pertolongan drpada NYA. semoga dmurahkan rezeki sy dan tunang sy dan famili saya dan kalian semua. Semoga saya dapat kerja baru atau kerja tetap yg lebih menjamin masa depan sy.. dh nak kawen.. hrp2 sy sentiasa tabah menghadapi hari2 mendatang kerana Allah sentiasa bersama kita .. selamat hari jadi untuk diri sendirik.. selamat ari melahirkan saya buat mami tersayang.. minta maaf anak mu ini teruk n degil n macam2 heheh"

"oohh ya sy nak minta supaya kembalikan keriangan keceriaan di muka2 kami... cm dah kurang :) mungkin kerana stress n penat... hrp2 dpt hadapi stress dgn tenang n ceria plak heheh...amin.. ya rabbal alamin"

0 comments:

Post a Comment