Saturday, August 14, 2010

salam ramadan

salam semua..

selamat berpuasa..

lama x menconteng arang di cni... ceh conteng arang cm buat jahat lak hhehe

puasa hari ke4 hari ni.. alhamdulillah.. cuma semalam ada tragedi kat bazar ramadan jasin.. tiupan angin kuat telah menyebabkan semua khemah bzr ranap.. 3 nyawa terkorban dan ramai yang cedera.. kalau ikutkan semasa jam kejadian saya ada terpikir untuk singgah tp tiba2 tak jadi... syukur alhamdulillah saya tak singgah.. mgkin saya turut menjadi mangsa kalau saya pegi.. ini petunjuk Allah.. terkejut benda ni berlaku.. nak tgk bagaimana kejadian sila la utube.. malas nak post cni.. taip je tragedi bazar ramadan jasin.. sure ada.. 13 ogos jumaat 2010..

ok dah cukup tuk tu.. eh x cukup.. pasni ada bazar ramadan jasin g ke.. if xde mana la aku nak beli juadah berbuka.. nak masak? malas.. masak tuk sorg xde best hahah makan sorg je biasala bujang hehe

ok next... rindu encik tunang... skrg asyik rindu wakaka... nak luah rs tp cm mls nak taip.. kdg2 skrg boleh x sy meluah kat hp .. tp msg panjang2 cm nak luah kat sesorg tp sent kat diri sendirik.. tp kdg2 x sent pun.. simpan jadi draft sms hahaha... yela.. kwn pun xde sgt.. ada pun.. xnak la susahkan dorg dgr citer den yg busan ni.. luah kat encik tunang? klau benda nak luah tu berkaitan dia... ok ke luah kat dia... xnak la t dia melenting... dia penat keje... sy ni kan x penat keje dia cakap wakakaka....

oklaa selamat berpuasa..petang ni ada jemputan berbuka puasa di rumah bakal mak mertua.. kakak ipar aka kak long jemput.. dia masak kot hehe...

ok cau cin cau..

0 comments:

Post a Comment