Friday, July 23, 2010

lalala

skrg mood ku untuk menaip mmg tinggi
actually bukan menaip tp meluah...

aku rasa skrg lebih baik aku meluah di sini tanpa diketahui orang terdekat
aku xnak menyusahkan kwn2 ku mendengar benda2 begini.. mereka juga punya hal sendirik..
encik tunang? xnak menyusahkan n melemaskan n merimaskan diri dia..
dia terlalu baik & sibuk... =)

saya terlalu sayang dia... saya pun telah byk menyusahkan dia...
tapi memang sudah biasa dari kecil.. segala hal tentang diriku
aku simpan n cerita pada diri sendiri
aku tidak mempunyai kakak untuk berkongsi atau bertanya pendapat...
aku tidak mempunyai abang untuk menjaga ku...
aku kena jaga diri sendiri.. berdikari sendiri.. belajar tentang hidup sendiri
paham tentang perempuan sendiri... semua sendiri...

aku mmg kurang kawan2 rapat2... sebenarnya ramai sgt kawan..
tp aku tidak suka menyusahkan mereka
aku tidak pandai meluah benda pada mereka..
aku nampak rapat dengan mereka
tp sebenarnya cuma berkongsi perkara2 gembira.. gosip2..
i like gossips hehe..

jadi segala hidup ku skrg memang berkait dgn si dia sahaja..
aku stress aku busan.. aku marah aku gembira
aku kongsi dengan dia..
tp kdg2 tak semua masa kita dpt luah pada dia
dia keje kuat.. dia sibuk cari duit...
tapi ku harap dia tak penah melupakan ku
yang sentiasa setia pada dia hingga akhir hayat ku..

0 comments:

Post a Comment